Geng bas sekolah (^_^)

Segmen Pecah Perut Alepridz

Segmen ni cam best jer... memang agak pecah perot jugak la.. so ape kate tengok plak jawapan aku yang agak2 macam best ni (^_^)



Jawapan aku :

Aku menari dengan mak mertua aku sebab aku tak tahan

eerrrkk... menari dengan mak mentua? aku tak kawen lagi macam mane nak menari dgn mentua ni? huhu... xpe lah.. kalau korang nak tengok plak jawapan korg.. klik la kat header tu (^_^)

manusia yg aku nk COP (tag)
Sal
Pise
wanie
IMBobo



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

alepridz said...

haha serius i pun tak paham... :P

thanks join..

Unknown said...

hahaha dasyat.dpt mak mertua sporting oklah.:P
jap2 ada lagu raya arr..perghhh tak tahannn :))

Marky Jaha said...

skli lg tanye..klo kne tag nak kne wat ape?erkk

biela bell said...

yelah..kenalah menari..xtahan nak terkucil la tu.hahaha...
BAKAL mak mertua sebenarnye tu.hehe

Wanie said...

hehe..apekah?pandai ke menari?
thanks ye tag..
macam best segmen ni, tapi klu sempat baru join :)

Rean said...

haha pandai menari ek?cercuba dulu hehe thanks tag ye.. :)

syuzi syofia said...

cik bell : haaaa... tu mayb betol la tu kot... kikiki

wanie & imbobo : tak pandai menari pun.. :P

pise : buat derk jer... :D

Rean said...

aik no 45 tu!

pinkcolour82 said...

hahahahhaha,,,ayat kelakar trus