Geng bas sekolah (^_^)

istana biru nak berkenalan

Sebenarnya aku dah malas nak join mende2 camni, tapi yang ni macam best jer & memandangkan kat opis ni aku sangat2 lah FREE nye, so daripada takde buat pape.. aku join lah.. mane tau dapat kebaikan... insyallah (^_^)



nama korang... full sangat diharapkan... kalau x, nama pendek or samaran pon x pe... :
Syuzi Syofia

cerita la asal kejadian nama korang tu... kalau nak bagitau makna pon x per... :
ok kite citer tapi citer yang telah di pendekkan jer.. (^_^).. SYUZI tu memang nama aku.. tapi name aku ni sangat lah panjang, susah nak sebut & susah nak bace..dulu kat sekolah, kalau mase cikgu bace
attendant, kalau tibe2 tekak cikgu tu tersekat-sekat.. haa aku tros jawab "saye cikgu" hahaha.. SYOFIA plak sebenarnye nama papa aku, nama papa aku pun panjang jugak, soooo.. 1 hari aku telah pendekkan nama aku & papa aku, oleh kerana nama aku tu panjang & susah di sebut, so aku cume amik nama pangkal sahaja.. SYUZI....SYOFIA tu hujung nama papa aku. Setelah di pendekkan aku cantumkan nama kami berdua.. so jadi lah nama SYUZI SYOFIA (^_^) .... eeerrrkkk terpanjang plak, ni pun dah pendek dah ni.. hehehe..

korang suka x nama tu??? :
OF COURSE!!! i like it sOOoOOo soOOooo much!!
sebab name ni ade nilai commercial... kekeke (eehh... iye ker? perasan sendiri lah aku) :P

bagitau sifat2 korang yang baik n habit2 korang yang buruk... boleh??? :
Aku takde sifat2 baik tapi sifat2 buruk banyak kot... hehe.. antaranya? eeemmm.. (1) aku ni kalau sendawa, insyallah kuat.. ekekekeke... (itu bagi aku kuat la bagi orang lain x tau la, ade member kat opis ni, pmpuan jugak, masyallah dah macam NAGA aku rase bile die sendawa & baru aku sedar aku sendawa pelan rupenye) :P (2) aku ni kuat tidur... (3) senang membenci orang.. tapi sekarang ni tengah belajar ilangkan perasaan senang membenci tu.. (4) lagi ape ekk?? .. jap aku ni pk...-->>

Sebenarnye agak JULING mate aku masuk blog Istana biru tu (@_@) ... juling bukan sebab ape, penggunaan color tu sangat ... sangat.... sangat ape ek? camne nk cakap (type)?



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 comments:

Unknown said...

heheheheh syuzi mmg kuat sendawa.. kihkihkih :)

syuzi syofia said...

ssssshhhhhh!!!! ko ni.. jangan kecok2.. kemaluan aku nnt... ekekekke

Nilam suhana said...

hahahha.. thanks syuzi sebab join..sangat2 menghargai..

eh, syuzi, nape ngan color kat blog saya??? heheheh... terang sangat erk??? huhuhu...

nama memang commercial la... sedap.. ala2 nama artis gitu... heheheh....

buat pengetahuan syuzi, ramai kawan2 blogger suka tdo... termasuk saya.. hahahahha..

thanks yer syuzi sebab join..:)

syuzi syofia said...

permata biru : hehehehehhee... same2 (^_^)

biela bell said...

singgah dari segmen yg sama ;)

syuzi? uniknyer nama..mmg komersial tOl :)

Kancil 8349 said...

Salam perkenalan daripada Kancil

kalau sudi singgahlah ke blog Kancil...

Unknown said...

cantik header dear:) i like it..

salam kenal dari saya

syuzi syofia said...

TQ...! (^___^)

cintadalamhati said...

hi syuzi... hurmmm ni nme ringkas da unik mesti nama pnuh lg unik kn...btw nama tu best dan mmg ada nilai cmersial...

Zul fattah said...

salam... terjah sini..

anyway..happy blogging..
already follow u..

http://zulfattah.blogspot.com/

Princess Feyqa said...

buat lawatan di sini :) salam kenal yek!

ana raihana said...

salam ai..ana dtg nak melawat ..salam kenal dari blog istana biru..:))
selamat hari raya

http://raihanibtisam.blogspot.com/2011/08/segmenistana-biru-nak-berkenalan.html

CIK PARO! said...

Nak tau jugak nama penuh..
nak jugak!

tak malu lah cik paro ni!