Geng bas sekolah (^_^)

gambar2 restoran menu Ramadhan + Wine

Inilah Restorannye TGI Friday's


Ini tukang masak warga asing yang mengaku memasukkan wine dalan setiap makanan


Nampak tak? "Jack Daniel's Grill and more" & kat bawah tu logo HALAL... Dulu aku mati2 tak tau ape ke menatang la Jack Daniel's tu... yang bole buat aku tau sebab member opis lame aku pmpuan & Islam sebok sangat ckp pasal Jack Daniel's ni... aku pun siasat la... ARAK rupenye yang die ala2 BANGGA bercerita tu... haiihh...!!


Menu Ramadhan yang disediakan


Menatang ni lah yang dorg letak dalam hampir tiap makanan dorg tu...


Kite tak tau mende sedap je makan kan?? kan?? kan?? lain kali kene siasat betul2!!


Pegawai JAKIM tengah buat siasatan



Siasat bang JANGAN TAJ SIASAT!! patotnye suruh TUTUP je restoran tu, biar dorg tau sikit suke2 hati mak abah korg je main2 dengan LOGO HALAL ni.. bile JAKIM buat macam tu, barulah restoran2 lain CELIK MATE sikit, biar dorg tau mende2 ni tak boleh dibuat main2..



p/s: Pasni nak makan kat umah jer.. lebih AFDAL & insyallah terjamin kesucian & kebersihan.. kene air tangan mak lagi... KOMPOM!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Marky Jaha said...

ohh...ini tmpt ke..naseb x pnh pi mkn kt sini..salu mkn kt mamak je...sbb mamak best..ade kas kas..erkk

syuzi syofia said...

waaaaaa.. dulu pnh mkn sini.. (T_T).. pnh mkn kt Chili's.. mkn kat Victoria Station.. adess!! xpe2 itu mase zaman jahiliah :P ... (jadi darah daging wo0o0ooo) (Y_Y)

Rean said...

sedap ke cik syuzi?hehehehe

Unknown said...

syuzi.. seb baik aku x suka sgt mkn kat restoran ala-ala high class mcm ni katanya.. katanya la... lbh baik aku mkn kat warung makcik kat tepi jalan tu lg terjamin kehalalannya kan? hikhikhik

syuzi syofia said...

iMBobo : makan tu sodap jo.. :P

sal : eerrrkkk..... aku ORANG YANG BELANJE... aku bedal jer (^_^) huhu.. tu arrr.. skang ni mmg haremm aku nk msk restoren camtu lg.. mkn mamak or kedai tom yam ker.. lagi sodap... :P

Unknown said...

tau xper.. lps ni kalo nk berbuka puasa kita g jeram jela.. hahahaha

syuzi syofia said...

betol..!! betol..!! betol..!!! (^_^)