Geng bas sekolah (^_^)

Cobaan hari ke-3 Ramadhan

"Ya Allah.. ya tuhanku.. berilah aku KEKUATAN untuk menahan KEMARAHAN aku dibulan yang mulia ini, Ya Allah jadikan lah aku seorang yang SABAR dalam menghadapi dugaan-Mu yang cukup MENYAKITKAN HATI ini..."

Tensionnyee!!!!!!! dari hari pertama sampailah hari ke-3 ni.. ade je mende2 yang buat aku naik hangin!!! adddeeessss.... cobaan... cobaan..!! rase cam nak sekeh-sekeh je pale orang yang buat aku sakit hati ni... haaiihh... "jika ada seseorang yang mengajak engkau bergaduh (berkelahi), maka katakanlah AKU SEDANG BERPUASA" surah mane & ayat ke berape aku pun dah lupe, cume ingat ayat tu jer... SABAR SYUZI.. SABAR..!! (T_T)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Marky Jaha said...

uiks..sabar2...:)

Unknown said...

sabar2.. meh aku tolong leku kepala org yg buat ko naik hangin tue.. hehehehe

K said...

sabar ye, hehe XD

syuzi syofia said...

pise : tgh sabo la ni.. huk huk huk

sal : jom kite sekeh same2.. hikhikhik

keroro : sedang bersabar dgn sabarnye.. hehehe

Unknown said...

sape2 yg ko nak suh aku sekeh nie? hahahaha jomla kita g sekeh menyekeh!

syuzi syofia said...

jom!! jom!!.. hahaha