Geng bas sekolah (^_^)

All in ONE!! :P

TQ Wanie, kalau free buatlah lagi :P

Thanks to Wanie sebab buatkan doodle raye buat aku.. timacih banyak2.. syome sgt.. cume color tu bukan color yang aku mtk.. (T_T) huhu.. tapi xpe la dah dapat pun seribu rahmat dah tu... Timacih2!!.. Tapi Doodle tu xmo la ltk sekarang.. nak raye nanti baru aku letak kat blog aku ni... hehehe... baru ade rase nak raye.. ekekeke :P

..............................................................................

Happy.. happy jugak jangan over dah la yer, sentiasa bersederhana dalam segala hal

Dah hari ke-15 arini.. amacam? korang sume?? ada OK ka? Still sihat? seronok nak teruskan puase? tinggal lagi 2 minggu kite semua umat Islam kat M'sia ni nak menyambut Aidilfitri... syok!! syok!! tapi tak syok jugak sebab ramadan akan habih.. huhu.. tak best!! tak best!! tak best!! (bace dengan nada upin & ipin)

..............................................................................

"tanah tunpahnya darahku"


Ade sorang kawan tanye kat aku.."ko x kibar bendera M'sia ker? tak sambut merdeka ker?" slumber derk je aku jawab "TAK"... "tak patriotik la ko..."... "ade aku kesah?" hehehe... mesti korang kate aku terok kan? kan? kan? alaa.. setakat merdeka tu ape la sangat kalau nak binding dengan Ramadhan & Syawal? bagi aku.. ape2 je yang berkaitan AGAMA akan aku DULUKAN sebab bagi aku itulah yang lebih & paling PENTING kalau nak dibangingkan dengan mende2 lain.. tapi itu tak bermaksud aku lupekan terus pengorbanan wira negara.. cumenye.. aku memang dulu lagi tak gemar kibar bendera.. nak2 lak kat keta.. ohhh tidak!!


..............................................................................


nmpk cam org cikit je kan? sbb aku kt depan.. blkg camera aku ni lagi ramai.. (^_^)


Semalam aku & family berbuka kat Ampang Park.. syok sangat sebab rasenye ni 1st time aku berbuka kat luar untuk tahun ni.. al-maklom lah aku kene 'inflasi'.. kikiki.. mase nak balik tu.. lalu la kat depan McD kat ampang park tu.. nampak dorg sume tengah sorak2.. ingat ape mende.. rupenye sume khuyuk + riso tengaok Badminton Final Lee Chong Wei Lawan Lin Dan.. meriah jugak keadaan mase malam tadi.. patotnye kami nak balik mase tu, tapi dengan2 kami sekali join memeriahkan keadaan kat McD tu.. (^_^) tengoklah game tu sampai abih.. sume keciwa bile Lin Dan Akhirnya menang.. hampehh!! Lee Chong Wei mampu menang, tapi asik buat mistake jer!! haiihh.. tapi xpe lah.. bukan rezeki lagi..tu pasal die tak menang.. kikiki




p/s : hehehe.. saje masukkan sume citer dalam satu entry, sebab malas nak buat banyak2 entry, lagi pun sume citer tu pendek2 jer.. hehehe... bole je kn? kn? kn? (^________^)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Unknown said...

hahahahah bole.. bole.. bole.. sila baca dgn nada UPIN & IPIN eh....

Marky Jaha said...

ape psal kene'inflasi'???..pelik je bnyinye..ade kenaikan harga 'barang' menjadikan nilai mata wang merudum ke...hahaha

K said...

pon boleh, hehe :P

syuzi syofia said...

sal : (^_^) hehehe.. ko pn nk upin & ipin jgk?

pise : hahaha.. nilai wang sndri yg merundum.. ekekekke

keroro : betol... betol... betol... (nada upin & ipin)

Rean said...

boleh je.. nnt kibar lah bendera pagi raya haha..