Geng bas sekolah (^_^)

POLISH CHICKEN

agak2 kalau korg tersempak dgn ayam ni ape korg buat? TANGKAP LAA!!!! "goreng pun sodap" kikikik

haaaa.. GEMPAK tak pic tu? name ayam tu ade lah seperti tajuk diatas.. POLISH CHICKEN.. ayam ni benar2 wujud ek dan tergolongan dalam golongan PALING SUSAH NAK JUMPE & hampir pupus... hehe..

aku sebenarnya terpegun dengan kegarangan wajah ayam ni... pehhhh!! giler garang... lagi satu yang buat aku tertarik menarik da bom tu sebab bulu2 kat pale die tu... dengan bulu2 tu buat ayam ni nampak cam belagak & bangge dengan kecantikkan yang die miliki... hehehe.. ala2 sifat yang ade kat burung merak la... hihihi

Aku ni dah xde keje lain kot.. AYAM yang aku citer?? ekekeke.... ape pun ESOK LAST DAY keje.. Wo0oHo0o0o..!! tak sabo nak cuti dah.. hati dah takde kat opis ni.. hati ade kat cuti.. hahahaha!!


lagi 5 hari je nak raye ni... hehehe...
(Y_Y) bakal merindui Ramadhan....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Unknown said...

tula syuzi.. dah xdo keje la tu kan... ayam pun nak citer.. tp mmg cantik r ayam ni.. sesombong burung merak!

aku keja lg syuzi sabtu & isnin... BTW sabtu ni jgn lupa ok!

syuzi syofia said...

kan? kan? kan? mmg npk sombong giler ayam nikan? kan? kan? (^_^)

ok2!! insyallah tak lupe.. dpt x sms aku? tambah lagi sorang.. ote ;)

Acik said...

waaa ... kalah si merak! memang cantik giler ayam tu!

Marky Jaha said...

sdap ni wat ayam golek..

Wanie said...

kalau jumpe ayam ni mau wnaie lari kot..haha
macam menakutkan je tengok bulu2 kat kepala die tu..tapi unik la ayam ni..

selamat bercuti :)

Zul fattah said...

wooo..ayam macam ni pun ada ke?
kalau jumpa aku ambik panggang ni..

p/s : boleh setting komen ni, buat pop up window? mudah saya nak komen.. haha..

syuzi syofia said...

acik : cantik kan?

pise : sanggup ke nk mkn? huhu :S

wanie : hahahha.. nape lari lak?? cantik la ayam ni.. hihi

fattah : pop up? camne nk buat? x tau... xpe la nnt syuzi check kt setting.. kot2 jmpe... xpun ajar lah... :D