Geng bas sekolah (^_^)

Melampau...

Ya Allah sikit punye bosan aku kat opis ni, keje takde makan gaji bute FREE2 jer, bulan2 Ramadhan ni.. best jugak sebenarnya... kikiki...

Dan akibat kebosanan yang sangat2 melampau kat opis ni, so inilah keje aku bile tiap kali kebosanan menyapa otak & jiwa aku!! daripada takde buat ape, baik buat ape2 yang berpekdah & inilah mende berpekdah aku tu...

Aku memang suke sangat(100x) tengok mende2 camni... tujuannye?? untuk membersihkan rohani aku.. untuk menerbitkan keinsafan yang mendalam.. untuk aku sentiasa mengingati akan sang Pencipta.. untuk aku sentiasa mensyukuri rahmat & nikmat daripada-Nya.. untuk aku selalu ingin mendekatkan diri pada-Nya... supaya aku peka dengan keadaan sekeliling... haihh.. banyak lagi lah...


Part 1




Part 2




Part 3




Part 4


Part 5




Sedih + seram + takot + insaf ... macam2 rase pas tengok mende ni... (T_T)


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Unknown said...

HEHEHEHEH Alhamdulillah... tapi tajuk melampau tu mcm x kena je syuzi.. hehehehe

K said...

wow! tajuk tak kena sangat la. huhu

nice sharing :)

Rean said...

bagus video2 ni...nak layan jap hehe