Geng bas sekolah (^_^)

Opss!! Lagu Raye (~_^)

Mesti korg bengang dengar lagu raye dalam blog aku ni.... kn? kn? kn?... "awal giler minah ni pasang lagu raye..". ekekekek... alah tinggal 19hari je lagi kite di bulan Ramadhan bulan keberkahan ni.. tak sampai 3 minggu dah pun kite nak sambut Aidilfitri...xpe la.. bior aku sorang je yang syok sendiri dengar lagu raye ni.. hik hik hik... seronok mengenangkan aidilfitri yang bakal tiba.. tapi sedih sangat bile pikir Ramadhan plak yang makin di penghujungnye (T_T)... Semoga kite dapat bertemu dengan Ramadhan yang akan datang.. aminnn

Salam Dunia antara lagu raye kesukaan aku, lagu ni makne die sangat dalam.. 'salam dunia'... so Salam untuk semua penduduk dunia yang beragama Islam (eeehh.. macam lah satu dunia bace blog aku ni) kikiki... (^_^)

Nasihat pada semua... JANGAN main mercun, main bunge api je sudah, HATI-HATI bile membeli di bazar Ramadhan, takot nanti keracunan makanan.. ade lagi yang meninggal kang.. HATI-HATI dengan hati sendiri, sentasa jaga hati dibulan Ramadhan ni.. INGAT bukan mulut je puase tapi seluruh anggota badan kite HARUS berpuasa sekali...

Assalamualaikum w.b..... (patotnye awal2 tadi bagi salam.. ape daaaa) :P



hati2 beli kat bazar, kalau bole masak sendiri lagi bagus!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Unknown said...

syuzi dah pasang lagu raya.. tp aku x bley dengar pun... pc aku xde speaker ok! hikhikhik

syuzi syofia said...

wahahahaha... hampeh ko sal...!! (^_^).. xpe2.. balik umah kang ko kene dengar.. hihihi

K said...

awal benor pasang :P

Unknown said...

syuzi ni mmg excited terlebih en sergeant!

Rean said...

yg peliknya blog ni tak berat loading pun bila letak player lagu ni, nk try jugak lah :D

syuzi syofia said...

hehehehehehehehe...... (^____^)