Geng bas sekolah (^_^)

Salahkah Lelaki tengok buah dada wanita?

Tadi aku berblogwalking kat blog Zul Fattah, tibe2 ternampak entry kat page die seperti tajuk aku tu, rase cam BEST je nk share kat semua pembaca Blog aku ni (mungkin jgk ade yang dah bace kat blog Fattah tu, tapi takpe lah nak share jugak.. hihihi...) so pada yang belom pernah bace & kalau korang nak tau ape citer pasal tajuk aku tu... jom kite skodeng blog Zul Fattah --->> sile Klik saye (^_^)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

Anonymous said...

haha..pompuan la yg slh sbb tonjolkan buah dada merata-rata tempat..demm..haha

syuzi syofia said...

hahahaha... amboiii.... hang suka nooo...!!

at da same time lelaki pun kene la jage mate yer..!! (^_^)

p/s : seb bek tudung mak labuh nyahhh!! aauuueewww

Unknown said...

nak kate semua salah tu mungkin ya.sbb tu masing2 kene ingat-mengingati.laki kn latlg ingatkan tp mate tu jgn la gatal.iman kene jage bang.ehehe.tp biar dgn cara yg berhemah la.yg pompuan pula please pergi belajar bab aurat lg mendalam.sbb bertudung bukanlah segalanya.
:)

K said...

rezeki jangan lepas, HAHA :p

ekabukanmakcikkau. said...

hari tu aku gi belog fattah ternampak ah jugak entri tu tp xbace sebab geli hekhekhek pastu kau bagi link pulak dgn automatiknya aku terbaca . dan aku tergeli dan termuntah dan tereuwwwwwwwwww .

biela bell said...

ooo.blog pacek nie...hahaha..tak penah baca lagi..nak p terjah jap la..buat naik trafik dia pulak..hahaa ;p

Acik said...

erkkkk ...
nak gi tengok ke x nak?
nak? x nak? nak? x nak?
arghhhh!
:(

syuzi syofia said...

keroro..: ceh!! x bole blah la.. hahaha

eka : sabo2.. mmg syuzi bace pn GELI jgk..! :P

bell : sile2 bace..

acik : bace la..baik utk pengetahuan!

harith : btol3.. dorg (pmpuan) mmg kene blaje lebih mendalam ttg bertudung & AURAT!!

Rean said...

amboi tajuk haha.. tetap salah sbb tgk hehe.. nk bace entry zul jap..

syuzi syofia said...

haaa.. imbobo nye komen the best..!! tetap salah kan? kan? kan? :P

Zul fattah said...

sapa yg boleh tahan nafsu cakap kat aku..? kalau benda dah dpan mata.. ustaz pun boleh jatuh serban babe.. hahaa..
:P