Geng bas sekolah (^_^)

kene PANAH PETIR baru ko tau!!

aku tak tau la ni anak sape.. tapi memang MALANG PEROT MAK DIE NGANDUNGKAN die..!! teringin plak aku nk tye mak die..."mase mak cik ngandungkan anak makcik sorang ni.. agak2 perot panas tak?"...

Kalau orang yang baik2, die akan cakap... "Semoga Allah beri hidayah kat orang ni.." tapi kalau aku plak, aku akan cakap... "mintak2 la ko kene panah petir bile mulut ko tengah cabul cakap/type mende yang bukan2 tu.. supaya menjadi pengajaran kat semua MANUSIA.."!! kuarang ajar & biadap sangat2!!

dah murtad ke ape mamat ni?? nauzubillahi minzalik... dah la cam bapok bajet ensem... eeeeuuuu..!!! tapak kaki kuda lagi cantik dari mamat ni... (iissshhh.. geramnye!!)












  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

Acik said...

Thanks sebab komen panjang lebar kat belog Acik. Acik wat entri khas utk Syuzi ... Jom ler baca!

syuzi syofia said...
This comment has been removed by the author.
syuzi syofia said...

heheh.. yer ker? THANK YOU!!..
ok nnt syuzi tgk ekk... (^_^)

Unknown said...

sabar syuzi... no words can say.. org mcm ni doakan aje semoga dapat hidayah Allah SWT

Rean said...

budak ni betul ke tak tu?ayooo..

ekabukanmakcikkau. said...

tak sanggup aku nak baca. asal teruk sangat kang dapat kat aku memang aku sepak lah mulut kongkag mu tu kau ingat kau bagus dah lah taik ayam busuk nak mampuihhhhhhh . hah hambek kau . ahahaha

Rean said...

sunatkan die ni lagi..baru die tahu erti penyesalan!! hehe

syuzi syofia said...

sal : aku xde kesabaran dgn org camni.. rase cam nk tembak mati jer..

imbobo : bdk tu x btol dh tu... giloss.. xmo arr sunat.. kite sula jer... (kejamnye aku!)

eka: hahaha.. sile buat sedemikian.. (^_^)

Kancil 8349 said...

teruknya perangai budak tu...memang jahil level 7...

Edy Ramanov said...

dengar citer budak ni dah murtad. tapi, taktaulah betul ke tak. apa sebenarnya niat dia camtu pun xtaulah. agaknya dia tak sihat kot.