Geng bas sekolah (^_^)

ESOK keje!!! aaarrrgghhh!!!

adooii... kenapa? kenape? kenape cepat sangat dah nak keje balik ni??? nak CUTI LAGI!!!!... menyampah!!! menyampah!!! hehehe... aku rase bukan aku sorang je rase camtu... banyak lagi yang seangkatan dengan aku bile memikirkan esok kene masuk keje balik...(pada yang stat keje esok la)... boring kan? kan? kan? ... nak cuti panjang lagi pun.. buat rugi cuti aku je kang.. sebab cuti nak pakai untuk mende lain plak.... haihh...!!

Bulan Rmadhan pun dah abih dah... so? BACK to NORMAL again.. tak best nye... Ramadhan jugak yang ABSOLUTELY the BEST!! sebab dalam 1 bulan tu macam2 ade.. ade solat terawih.. ade khatam Quran... ade kiamulai... ade makan sahur.. ade buka puasa... ade baazar Ramadhan... ade SALE sane sini (~_^) hik hik hik!! bulan2 lain ade mende tu sume dalam 1 bulan? ade? ade? haaaa takde... takpe lah!! tunggu tahun depan plak sambut Ramadhan... (tu pun klu umo panjang lerww)...

Teringat bulan Ramadhan aritu... syoknyee!!! buka pose sane sini... banyak tempat berbuka.. tapi aku cume masukkan 2 gambar ni je lah yer.. memandangkan ade 2 orang blogger kat dalam gambo tu...pic ni mase berbuke dengan sal (QueenofButterfly) & pise (silance is bliss)... hehehe...!! cukupla tu kan...? :P


bile tengok pic ni.. memang JELAS giler muke Ammar nampak sejibik cam ko Sal.. hihihi


ni tengah tunggu mase je nak ngapp!!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

Marky Jaha said...

sama la..mlasnyeeee nak msuk keje besok..huhuhu

syuzi syofia said...

hahahaha... x yah keje la... :P

Zul fattah said...

dah kerja ke? alaa.. cepatnya.. kita study pun belum habis lagi..

Rean said...

byknye makanan atas meja tu huhu.. selamat kembali bekerja esk hehe..

ekabukanmakcikkau. said...

tak best ke keje ? maleh ahh studi betul2 nanti takyah keje hakhakhak

syuzi syofia said...

fattah & aka : dah tue2 ni kene la keje.. ekekkeek

imbobo : TQ ... (xmo keje!!!)

Zul fattah said...

dah tue ke? tengok muda lagi.. umur macam baru 21 tahun je..?

K said...

selamat berkerja, monday blues XD

syuzi syofia said...

hehehehehehe.... (^_^)

Unknown said...

eh.. ada pic aku lak yer.. hehehehe
Aku je yg x sempat2 nak buat entri ni weiii naik keja ni BZ sgttttt! isk..isk...

p/s: yeke muka Ammar iras aku? Ramai yg kata muka Ammar mcm ayah dia...