Geng bas sekolah (^_^)

Mohammed taha al-junayd



Pernah tgk video ni? aku rase video ni FAMOUS giler dalam FACEBOOK mase bulan puase tahun lepas... semua terpegun dengan bacaan budak ni.. termasuklah aku... so start dari hari tu aku pun punye lah carik sapekah gerangan yang mempunyai suara merdu ni...

cari punye carik... aku jumpa ade sorang budak lelaki name Ahmad Saud, bacaan die lebih kurang camni lah.. memang SAH2 aku ingat die.. rupenye bukan... tajok aku kat atas itulah nama die yang sebenarnya... MOHAMMED TAHA AL-JUNAYD.. dalam video ni.. die jadi imam mase solat berjemaah.. & mase ni umur die baru 14 tahun..


ni lagi video die... aku ni kalau dengar bacaan yang macam ni.. memang senang2 je aku bole menangih.. (T_T) sebab bacaan merdu macam ni bile dengar masuk terus ke hati & mampu menginsafkan hati2 manusia kalau selalu dengar... memang insaf gile bile dengar.. sayu je hati... (Y_Y) memang SAH aku donlod sume MP3 die... leh dengar kt umah.. kt dalam keta... kt opis JGN citer lah.. memang selalu dengar pun... tapi bacaan Ahmad Saud lah.. :P




DAN.... inilah die sekarang ni dah beso panjang... berumur 17tahun.. berasal dari Bahrin.

Kalau dengar suare Mohammed Taha yang merdu ni sampai bole buat kite menangis... cube bayangkan kalau kite dengar bacaan Nabi Muhammad S.A.W? or Nabi Daud... aku rase bukan menangis dah.. meraung agaknye (hihihi) sebab bacaan Al-Quran yang PALING merdu, mestilah Nabi Muhammad kannn dan selepas Nabi Muhammad adalah Nabi Daud.. aku tak dapat bayangkan kalaulah dapat dengar bacaan Nabi Muhammad... tah ape la jadinye kat aku.. huhu.. dapat dengar dalam mimpi pun takpe lah..

p/s: jatoh chenta aku dengan Mohammed taha al-junayd (^_^)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Anonymous said...

betul..suaranya cukop merdu..aku suka dngr dia baca quran

syuzi syofia said...

kan? kan? kan? merdu giler... tu blom dengar nabi muhammad lagi tu... huhu (T_T)

Unknown said...

mengasyikkan...:)

Acik said...

sejuk perut mak mengandungkan die ... :)

Unknown said...

memang sedap...bacaan adik mohamad hampir sama dengan ahmad saud. adik mohamad yg selalu azan di tv9 tu...tapi dia minat syeikh saad said al ghamidi...

wah, abg ben dah jadi follwer la! best..

Rean said...

oh dah besar rupenye budak tu, ingtkan yg video atas tu baru lg..

ekabukanmakcikkau. said...

aku belum dengar lagi, sebab line berokbeng aku lembap nak mampuihh. tapi lepas ni aku dengar.mehehe