Geng bas sekolah (^_^)

Wanita Berkalung Sorban


Tadi kat alhijrah tv aku tengok citer dari Indonesia bertajok Wanita Berkalung Sorban, bagi aku citer ni BEST sangat-sangat. Satu hal yang buat aku rase best sangat mungkin sebab perempuan dalam movie ni memperjuangkan hak-hak wanita.

Agak sardis jgk bile tengok citer ni, haihh... camtu la perempuan ni, ape pun tak bole, itu tak leh, ini tak leh, padahal mende simple jer..

Apepun pada korang yang belum tengok citer ni, silelah tengok sebab bagi aku citer ni sangat-sangat best & yang buat lagi best sebab ost lagu die best & dinyanyikan oleh Siti Nurhaliza.. heheh.. kat bawah ni ade aku bagi link ost lagu filem ni... selamat mendengar!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

errrr... tak tgk le citer nie.. sempat lg ko buat banner tu ek?

syuzi syofia said...

tgk la.. citer ni best giler... hehehe...
aku tgh boring gile kt opis ni.. so buat je lah.. kui3