Geng bas sekolah (^_^)

BEN ASHAARI CARI BLOGGER BARU JER

klik kt picture tu kalu mau join (^-^)

Tengah dok sebok-sebok nak cari lagu Iwan Dangdut.. eh silap, dok carik lagu Irwan Syahman tibe2 terbuka page bes pren aku, then ternampak la entry minah tu yang satu ni.."pehal la plak minah ni sebok letak muke... sape ni? sape ek? hahaha... Ben Ashaari.. sapa dia?? LOYAR? MAJESTRET? kkikiki... bloger tegar rupenye, banyak btol pengikot die 16720 orang tuUuu, termasok lah aku.. kikik.. Ben Ashaari cari blogger baru JER?? hihi.. pengikot aku BARU 12 HORANG jer.. miskin sungguh!! :P ape pun.. kata-kata ringkas dari aku untuk korang sume-sume.. ...

"Niat ensonnNnn.. Matekajii.. semar ngiseng!!" hehehe.. tu jampi serapah aku sblm memulekan bicare.. (tu la akibatnye membesar dengan pelem2 P.RAMLEE) ... ngee

aku ni nk kate baru sangat berblog ni idak la jgk, rasenye dah BERTAHUN la jgk, cume selame 2 tahun blog ni tak active pn.. tahun ni je baru nak active balik, nak2 lak sejak aku DEACTIVE ACC FACEBOOK aku tu, lagi lah aku selalu nak berblogger skang ni .. (^-^) .. Blog ni pn blog suke2 hati perot jantung aku jer.. kadang2 share ape2 info yang aku tau, kadang2 tmp aku luar keserabotan otak aku ni, kadang share kegumbiraan.. tu je la... harap ade antara korang yang gemar singgah selalu kat blog mereng lagi sengal aku ni (mcm tuan die la kot)... hehehe...


Sekian, timacihh (^-^)
JANGAN LUPE FOLLOW...!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

16 comments:

Marky Jaha said...

rmai yg join ben ashari network rupenye..hehehe

syuzi syofia said...

hehehehe... saje2 jerr.... :P org x abih buat lg... die dh masok.. huhu

Unknown said...

as salam..dtg terjah sini balik..=)

syuzi syofia said...

hahaha... asik terjah je.. xmo lah.. kite nk g SERGAH plak... agak2 terkejot x? kikiki

Unknown said...

as salam.membalas about cursor..hehhe ce try g melawat kat www.tutorialuntukblog.blogspot.com.
kat situ banyak info sal membina blog =) see ya.

MellProps said...

Hai hai haii

salam perkenalan

belog dudel sy masih suam2 kuku lagi ^_^

ninie_azriena said...

hai2,,
ninie terjah sini dari segmen abg ben..
salam persahabatan (n_n)

http://ninieazriena91.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

syuzi syofia said...

DoodLicious : baru2 pn sgt2 KIUT.. jeles tgk .. hikhikhik

ninie_azriena : o0o0o... ok nnt syuzi SERGAH blog ninie plak ekk... JGN terkejot tau nnt.. hihihi

hanyzham hadny said...

salam kenalan dari nyzham
jejalan dari segmen Encik BA
dah follow belog awak dah
kalo sudi folloow la belog saya plak

Unknown said...

e'eh.. my best pren!!! hikhikhik x sangka ko pun dah terjebak ek.. ek.. ek.. sure dari blog aku la kan.. kan... ko tau psl benda nie... hahahaha neway i like!! baru r aku ada geng beb.. kuikuikui.. welll salam kenal-kenal ek... hikhikhikhik

syuzi syofia said...

nyzham : orite.. insyallah... (^-^) .. nnt g sergah ekk...

Sal : tu la ko ni la... penyebar VIRUS2 yang kaw giler kt aku... kn x psl2 aku dh terjebak.. ... kikiki

maszull said...

slm perkenalan...:)

http://maszull.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-baru-jer.html

SiPenaHitamPutih said...

salam kenal :)

Disable word verification untuk mesra pengguna. Boleh baca selanjutmya di sini

http://monolog25.blogspot.com

Gary Asip said...

datang dari blog abg ben... gary follow cne yer~..

Zul fattah said...

terjah sini jugak.. salam kenal.. nice blog..
done follow u..

http://zulfattah.blogspot.com/

Louis said...

If you want to download free ringtone for mobi, visit website:
https://nhacchuonghay.info/nhac-phim,