Geng bas sekolah (^_^)

Iwan Syahman

Masih ingat dengan Iwan Dangdut?? haaa.. sekarang tak main dah dangdut-dangdut ni, sekarang Iwan Syahman, tak sangka rupanya dalam diam-diam Iwan ni dah berhijrah, ALHAMDULILLAH syukur sangat, sejuk tengok die sekarang dah jadi orang-orang yang alim.

Terbaru Iwan sekarang dah buat album di bawah naungan Hijjaz Record yang ala-ala nasyid, boleh tahan lagu-lagu Iwan ni, sangat sedap telinga aku dengar, kat bawah ni aku ade bg link untuk korang dengar salah satu lagu dalam album Iwan Syahman ni (agak2 bape Iwan nk bayo aku promot lagu die ekk? kikikiki).

Ade satu lagu Iwan tu.. aku tak tau la tajok ape, tapi adoii sedap giler lagu tu, selalu kuar kt IKIM.fm, dalam keta bile time lagu tu kuar, aku rase cam nak meletop speaker keta tu sebab aku buka lagu tu kuat sangat (mane laa aku tak pekak) (^_^) ... ni tengah carik lagu tu, susah sket sebab tak tau tajok & lagu tu pulak lagu baru, nanti kalau dah jumpa aku update kat blog aku ni ekk. Aku ade kenal beberape kenalan dalam Hijjaz Record tu, agak-agakkan kalau aku nak beli album Iwan Syahman ni kat dorg boleh dapat diskaun tak? hihihihi...

sekian ... selamat mendengar!! (^-^)






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Unknown said...

errrr.. sejak bila ko jadi advertiser nie? hehehehe

syuzi syofia said...

hehehehe... sejak2 ni jer... kikki... aku suke lagu Iwan yg baru ni.. sedap2 ... (^-^)

Unknown said...

sedap ke best syuzi? hehehehe

syuzi syofia said...

both.. kui3