Geng bas sekolah (^_^)

Selamat Pagi semua (^_^)

Cam biase tiap pagi bile masok opis 1st thing aku buat is of coz la on komputer kui3.. 2nd thing on aku punye Yahoo Messenger (perkara WAJIB) (^_^) & 3rd thing aku akan on iTune aku & play 99 nama Allah ni...


.............................. 99 Nama Allah (New Version).........................


Aku suke sangat dengar 99 nama Allah ni, salah satu sebab.... .... .... ... .... sebabnya lagu die best & syahdu je biler dengar, nak nageh pun ado. Kat iTune aku tu, rupenye aku dah dengar 99 Nama Allah ni sebanyak 2501 kali, ppeeehhh!! banyak tu, ayat Kursi bacaan Ahmad Saud plak aku ulang-ulang dah 2622 kali.. hahaha... dan bakal bertambah jumlahnya saban hari...

Ayat Kursi tu aku ulang2 sebab al-maklom lah aku ni tak hafal ayat kursi tu even aku tau ayat Kursi tu sangat2 besar mukjizatnya, so dah tue2 ni barulah nak menghapal.. hihi.. takpe lah tak kisahlah tu... sekurang-kurangnya aku belajar untuk memajukan diri tiap hari & takde istilah lambat untuk belajar hal2 berkaitan dengan agama, selagi nyawa dikandung badan selagi itu lah kite harus belajar hal2 berkaitan agama, sebab mende ni adalah untuk kegunaan sepanjang hayat, dah mati esok ni pun kene pakai jugak hal2 agame ni... hihihi...

selamat mendengar!!




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Marky Jaha said...

wahh..bgusnye permulaan hidup dia..tuntutlah ilmu hingga ke liang lahad sekalipun..sebab ilmu tu wajib kn...selagi ada usaha dan upaya :)

syuzi syofia said...

chiayok..!! chiayok!!! (^____^)

Marky Jaha said...

gud luck eh....:)

syuzi syofia said...

insyallah.. ;)