Geng bas sekolah (^_^)

Contest: Tagline Kreatif by AlyaEsprezzo

klik banner to join

saje gatal nak cube-cube masuk contest ni.. jom!! jom!! Ape yang buat aku nak join contest ni? sebab aku tengok bole dapat hadiah.. ha! Ha! ha..! Walaupun aku tau hadiah-hadiah tu BUKAN untuk aku, tapi bile contest ni dapat hadiah rase saje-saje seronok nak join tu datang plak, sebab blog-blog lain tu banyak tak bagi hadiah... wahahahaha (gelak jahat). Sebenarnya takde la aku hadap sangat hadiah tu, sebab aku ni kalau masuk mane-mane contest JANGAN HARAP la nak menang.. tu pasal bile ade contest, niat aku hanye seronok nak join aje.. (~_^) .. tapi sayangnya aku tak dapat like fanpage die kat Facebook sebab aku TAKADE FACEBOOK.. huhu

Nama Blog : Suffer in Silent
Mane dapat name ni? mase mule-mule nak create blog ni, otak aku tengah serabot + sedih + kompius + pedih sesangat, then tak tahu mane nak luahkan, so memang perasaan tu aku simpan dalam hati je, mau gile aku jadinye mase tu, tibe-tibe teringat la kt blog ni, mase tu blog ni aku gelar 'sahabat bisu', banyak mende jugak la aku luahkan kat blog aku ni... maka terciptalah nama blog ni Suffer in Silent.. (^_^)

Tagline : Aku tak kreatif pun
Tagline tu baru je semalam aku dapat.. hahaha...!! kenape aku letak tagline camtu? sebab aku tak rase pun ape-ape yang aku tulis dalam blog aku ni adalah sesuatu yang kreatif, semua yang aku tulis tu rasenya bende biase je, kalau korang bace sure sekerat jalan je dah benti sebab bosan bace entry-entry aku yang merepek lagi tah pape tu.. kiki

Korang yang kat tengah bace entry aku ni, ape lagi cube try test je masuk, tak rugi celah mane pun.. hehehehe.. ok..??!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 comments:

Unknown said...

SYUZI... hahahah dah rajin join contest ek... huhuhu beb cmne nk centerkan banner ek? hahaha banner aku x center ler..

Rean said...

goodluck! :)

syuzi syofia said...

sal : saje je suke-suke.. hehehe... aku pn x tau la wei... baru hingat nak tye ko.. kikiki

iMBobo : ur welcome.. good luch 4 ya too... ;)

Rean said...

thank you! :) sya suka blog ni sbb kaler biru nmpk cool! ada bunga hehe

Rean said...

eh sya ada dlm bloglist baru perasan hehe..tq2! :)

Alya Esprézzo™ said...

ekekekeke..thx join! :)

syuzi syofia said...

iMBobo : syuzi mmg peminat color biru.. hikhikhik
kalau nak tau, syuzi lagi suke & selalu lepak blog ImBobo tu drpd Blogger Ben Asaari... (~_^)

Alya : came-came!!

Marky Jaha said...

ni contest ape ni...ape hadiahnya?kondominium ke???hehehhe

syuzi syofia said...

waahhh.. melampau klu dapat kondominium tu.. hik hik hik... klu mau.. beli sendri jo lah ye en. abe oii... :P

Anonymous said...

nice..sy pon suka warna biru blog awak nie
sy pon join..

http://miasyarah.blogspot.com/2011/07/contest-tagline-kreatif-by-alyaesprezzo.html

Nilam suhana said...

:) datang dari contest alya..:) good luck k...