Geng bas sekolah (^_^)

untuk mencintai mu

ya Allah ape aku dh buat ni?????

rasenye walau seribu kali aku menangis, walau sejuta kali aku berdoa pn xkn dpt mengembalikan nya pada aku.... ya allah mcm mane harus aku ckp yg kali ini aku sgt2 menyesal? kenape aku bodo sgt? kenape semua ni terjadi? kenape? aku benci diri aku...!!!! kenape aku rase cam dh terlambat? aku SAYANGKAN die...!!!! kenape??!! kenape??!! kenape??!! & aku tau TAK MUNGKIN die akan menerima aku kembali... andainya aku bole buktikn yg aku benar2 mencintainya sepenuh hati aku.. adekah die akan percaye? oohh x mungkin same skali... dh berkali-kali aku menyakitinya... & berkali-kali jgk aku kembali merubat hatinya.. & aku kembali menyakitinya lg... manusia ke aku ni? mane g perasaan aku? mane g hati aku smpi sggup buat camtu kt die?

Andai saje aku mampu putarkn kembali masa... akan aku ulang waktu pertama-tama kali aku menerimanya (Feb 2010) & xkn sesekali aku menolaknya atau meninggalkan... die terlalu baik... tapi die terlalu rapuh krn die TERLALU reda' segala ape yg terjadi... ape aku niii? aku sayang die.. aku mencintai die... ingin sekali aku berlari padanya.. memeluknya... menangis di bahunya & meminta kembalikan syg nya pada aku... aku sering menyesal atas tiap ape saje yg aku lakukan padanya...

aku menangis krn aku tau die tidak akan kembali pd ku krn byk kali aku melukainya
aku menangis krn aku menyesal sesungguhnye menyesal
aku menangis krn aku tau die tidak menyayangi aku lg (Setelah ape yg aku buat)
aku menangis krn aku x mendengar nasihat org keliling aku...
aku menangis krn aku x bisa menyatakan perasaan aku...
aku menangis krn aku rase tersiksa menahan keinginan ku utk bersamanya
aku menangis krn aku kecewa kenape aku mcm ni... terlalu bodo??
aku menangis krn memikirkan masih adekah peluang terakhir utk aku lg?
aku manangis krn rasenye..(berani aku katekan) aku sanggup mati utk buktikan syg aku padanya...
aku menangis krn aku sgt2 rindukan nya
aku menangis krn rasenye dah terlambat saat aku sedari aku benar2 mencintainya sepenuh hati
aku menangis krn aku tau kali ini aku akan kehilangannya utk selama-lamanya...



manusia selalu xkn pernah menyedari permata depan mata sehinggalah permata itu hilang... br lah menyesal... kenape manusia mcm tu? andainya aku mampu berjanji.. xkn aku tinggalkannya utk kesekian kalinya... & andai itu aku lakukan sekali lg... rela aku mati di panah petir.. andai saja die masih mempercayai aku yg selalu merobohkan, menghancurkan kepercayaannya.. aku sgt lapar tp aku x punya selera utk makan krn selera aku telah pergi padanya... aku pnh menangis saat aku menerimanya & aku juga akan menangis saat aku melukainya.. kali ni aku btol2 merasa sakit saat mencintai seseorang & merasa btol2 sakit sbb aku x punya keberanian utk berterus-terang... ingin aku merayu padanya utk percaya pada ku utk terakhir kali... rase cam nk mati jer!!! (T_T).. belum pernah aku jmpa lelaki sebaiknya... aku di benci kwn2 krn aku menolaknya...
sekali lg utk kali ke-2 aku rase seperti diTAMPAR Allah s.w.t

Dia sgt di sukai ibuku
Dia sgt di sukai kakak2 ku
Dia sgt di sukai abg2 ipar ku
Dia sgt di sukai kwn2 ku
Dia sgt aku sukai, sayangi & cintai...
Dia pendengar yg sgt baik...


Masih Adakah Cinta - Ada Band

Takkan pernah sirna
bayang tentang dirimu
mengharap kau kembali
ke dalam pelukan

hanya sisakan perih
luka yang semakin dalam
sampai kapan ku harus
tangisi rindu yang tak terbalas

masih adakah cinta untukku
walau hanya untuk kau kenang
andai harus kehilanganmu
kan ku bawa hatimu ke dalam jiwaku

kemana cinta ini
akan kupersembahkan
bila kesetiaanku
hanyalah bagimu kekasihku



Siapa DIA yg aku maksudkan

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

zaharudin.... (T_T)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: