Geng bas sekolah (^_^)

gimme LAST chance

jiwa sakit... sakit jiwa... jiwa kaco.. kaco jiwa... o0o0 mak letihnye menahan rindu, letihnye menahan syg........ aku x tau bape byk lg yg aku nk ngadu.. :'( xpe la selagi aku mampu... aku tahankn aje lah.... camne nk ckp kt die (pise) yg aku btol2 dh menyesal atas ape yg aku dh buat...?? camne nk bg die caye kt aku blk??? camne nk bg tau kt die... yg aku dh btol2 berubah?? camne nk bg tau yg die xkn lg di kecewakan aku... camne nk bg tau yg die akan dapati aku akan lebih menyayangi die & aku sgt berbeza dr sbl ni... camne... camne... camne...??? ya allah tension nye aku... sakit otak...!!! die akan rase aku sgt berbeza andainye die terime aku utk kali ni... aku JANJI xkn kecewakan die lg... aku sumpah atas name tuhan ku Allah s.w.t, atas name nabi ku muhammah s.a.w & atas name ibu ku salmah binti awang yg aku xkn tgglkn die lg... tolong lah beri aku peluang terakhir, kau xkn menyesal krn aku sgt2 mencintaimu..... ketahuilah wahai zaharudin!!

aku x bole hidup tanpanya... aku jd x keruan... tgh buat keje kt opis... otak ke lain.. air mate bergenang... & menangis, tgh tgk tv (even citer lawak)..otak ke lain.. air mate bergenang& menangis... dlm lrt nk g keje...otak ke lain.. air mate bergenang & menangis... tgh drive...otak ke lain.. air mate bergenang & menangis... tgh jln kaki... otak ke lain.. air mate bergenang & menangis... tgh solat...otak ke lain.. air mate bergenang & menangis... sume tu jd sbb aku terlalu memikirkan die... aku syg kn die.......

masih adakah ruang terakhir utk aku di hatimu? (tlg lah ADAkn ruang utk ku)...
masih adakah peluang utk aku...? (hanya sekali lg ku pinta)....
masih adakah cinta & syg dlm hati mu utk aku walaupn sedikit? (aku sgt2 mencintai & menyayangi mu sepenuh hati)...
adakah kau dh tawar hati kt aku? (tlg jgn lakukan itu)....
adakah kau masih merindui aku? (aku terlalu merinduimu)...
adakah kau akan terime aku blk? (aku rayu terime lah aku kembali)

ya allah rase mcm nk giler..... !!!! kuatkn lah IMAN aku ya allah... selagi aku mampu bertahan... aku akan bertahan... kuatkan lah aku menghadapi semua ini ya allah... i need sumbody... i deathly need sumone to talk... to cry on... to count on... ya allah please gif me sumone that i can trust.. ohh my GOD... CAN I DIE...?? I CAN'T LIVE WITHOUT HIM...!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: