Geng bas sekolah (^_^)

Doaku, Harapanku

arini aku tgk citer Asmara kt tv last episod (kot)... sgt terharu... mmg seswai sgt dgn lagu tema Menyesal - Sixth Sense, sbb pd saat Zalia dpt menerima Asmara, bahagienye hanye sekejap.. lebihnye derita, & dlm citer tu Zalia menyesal sbb die terlambat sedar betape pentingnye Asmara dlm hidup die... bile die sedar sumenye dh terlambat... die xcident.. then koma sketnye lame... then bile br nk pulih.. di timpa musibah lg... jatuh dr balcony.. & koman slamenye.. umpana mayat idup.. uuuuwwwaaaa.... sedih gile aku tgk ending die...

Aku xmo jd camtu.. uuwwwaaaa..!!! huhu (T_T) camne la aku nk ckp kt pise isi hati aku utk kali ni...? die percaye lg ker? aku syg kt die.... aku syg die....!!! tlg lah aku x terlambat lg (hopefully)... sgt letih nk simpan sorg2 sekse!! tp ape aku daye... aku kecot gile2 nk bg tau... aku rindu die... aku harap die jgk rindu kt aku...

Doaku yg sentiase berharap hatinya masih pd ku... harapanku semoga die masih boleh menerima aku dlm hidupnye... Doaku sentiasa diiringi dgn air mate menyesal... harapanku air mateku itu x sia2... Doaku andainya aku x diterima.. aku mampu menjadi sepertinya yg reda' atas ketentuan Ilahi... Harapanku semoga Allah kabulkn doa2 ku... kdg2 aku rase letighgile asik nk nangeh je!!! huhu.... Rezeki xkn dtg bergolek dpn mate.. kite kene berusaha... camtu jgk dgn jodoh.. jodoh xkn dtg bergolek klu kite x usaha nk carik... tp aku x tau nk usaha camne... aku cume berharap aku ade KEKUATAN & KEBERANIAN utk berterus terang kt pise... aku sgt2 IKHLAS kali ni... ~~ cyg die sgt2 ~~




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Kelisa Mutiara said...

luahkan sebelum terlambat...xkn la nk jd cam zaliya.tulis surat.mintak melati gantikan tempatnya sebagai peneman hidup asmara...

syuzi syofia said...

hahaha.. aku xmo tulis surat... aku xmo sape2 gantikn aku... x bole!!! x bole!!!

Kelisa Mutiara said...

wakakakaka...in silent.dlm diam.kembali bertaut.hahahahah...:D

syuzi syofia said...

wahahahaha... kicuh la ko... (~_^) (kemaluan aku) wawawawawawaww awawawawawawaw aa

Kelisa Mutiara said...

wakakkakkakkakkakkakakka...aku ok je.terkezuuuuuttttttttt :D

syuzi syofia said...

lex... lex... tuannye diri tu rilek je ... ahhaah... ko plak nk tekejot lebih... kikkikik

Louis said...

thank you a lot sharing with us, i really like your post
If you like to download free ringtone for mobile
Click here to download: horror ringtones,
hip hop ringtones,