Geng bas sekolah (^_^)

Selamat mengerjaan Haji

Jumaat lepas 7-10-11, jam 10:30mlm waktunya ibu ku TERSAYANG berangkat untuk mengerjaan Haji... jam 5:30ptg kami hantar ibu kt Komplek Tabung Haji - Kelana Jaya.. jam 10:30mlm ibu naik bas utk ke KLIA & jam 4:30pg ibu naik pesawat trus ke Madinah.

Raye Haji tahun ni sure boring giler2 sebab ibu tiada disisi ku... (T_T).. will miss you mom!! Mase di umumkan keberangkatan Jemaah Haji.. hati rase sayu sebab lepas je pengunguman tu abih terdengar plak "labbaikallahumalabai... labbaikalasyarikalakalabai... innalhamda.. wanaqmata..... " yang di pasang berulang-ulang kali disetiap penjuru Komplek Tabung Haji tu... hati sape yg x sayu?? ce citer?.. ce citer? (Y_Y)

Aku cube menhan air mate... tapi tak dapek la!! jatuh jugak.. ye la nk berpisah agak lame dgn ibu aku... slame ni tak pernah lngsng aku berjauhan dari ibu aku tu.. tibe2 ni kene jauh2 plak.. oowwhh.. sedihnye...

Ape pun aku berdoa semoga ibu ku tersayang mendapat Haji yang Mabrur, di permudahkan segala ibadatnya, diberikan ape yang terbaik buatnya & selamat kembali ke tanah air dengan selamat.. aminn.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

QueeN TerataI said...

amin... semoga ibu syuzi selamat pergi dan pulang... doakan yg terbaik utk ibu ye syuzi...

Don Juan de Markobang said...

ibu adalah mnusia terpilih yang mnyahut seruan Ilahi...dialah org yg pling gembira, cumeorg yg kt sini je yg bersedih...doakan kesjhteraan ibu dan smuga tuhan kaabah merahmati dan menerima segala amal ibdatnya..amin

Bro ahmad said...

semoga mendapat haji mabrur..untuk ibu awak..doakan selamat pergi dan pulang kembali.

ciK LyndaWawa said...

nenek saya pun g haji jugak tahun ni.,=]

syuzi syofia said...

o0o0o... semoga nenek lynda & ibu syuzi selamat pulang ke tanah air ekk... (hidup lagi nenek lynda..? nenek syuzi lame dh ninggal) :(

Gen2Merah said...

untuk ibu awak, semoga selamat sampai dan pulang dengan selamat.. moga ibu mendapat haji yan mabrur

Ummi_R❀salici❀us said...

amin.... :)