Geng bas sekolah (^_^)

Jatuh Cinta Lagi........

















macam lirik lagu kumpulan matta "jatuh cinta lagi.. lagi-lagi ku jatuh cinta... aku jatuh cinta kepada semua wanita (bg aku lelaki lah)" hehehehe... asik jatuh cinta jer..... asik ingat kat die jer... ape ade kat die tu? sampai aku jatuh cinta lagi...? seronok rase bile kita dicintai... & lagi best bila kite jgk mencintai... (^_^)


ape kes sebenarnya? entahlah... dulu pernah tanye kat sorang kawan, "ape best sgt cintan-centon ni?" & die pn salu ckp kt aku.. bile kite dah sayang sumbody, akan timbul satu rase 'memiliki & ingin dimiliki' dan bile timbul rase2 yang macam tu, mase itu lah baru akan timbul dalam diri seseorang yang die inginkan perkahwinan.. dimana melalui perkahwinan itu 2 hati menjadi satu.. yang bermaksud saling melengkapi sesama sendiri. Dulu aku tak pernah paham akan maksud tu, tapi bile dah menjalani hidup "dicintai & mencintai" seikhlasnya, aku merase diri lebih lengkap dengan kehadirannya dan memang ingin "memiliki & dimiliki".. dan itulah yang sering dikatakan sepupu (anak mak long) aku, bila kita jumpa seseorang yang dapat melengkapi hidup kite, maka terimalah dia.. (n_n)....

Hanya Allah saje yang tahu betape IKHLASnya hati aku saat ni, macam mane aku nak gambarkan aku sendiri pun tak tahu & andai saja die mengerti akan keikhlasan aku ni.. cinta, sayang memang boleh dipupuk tapi BUKANlah sesuatu yang mudah, ianya perlukan masa, pengorbanan, ketabahan yang sangat besar & kuat terhadap ketentuan Allah, inikah perasaan yang selalu aku lupakan dulu? kalaulah dari dulu aku dapat rase sebenarnya rasa yang macam ni kan best..

Kebahagiaan TAKKAN datang berseorangan, ia sering di temani oleh KESAKITAN, KESEDIHAN & PENGORBANAN, begitu juga dengan kesakitan, pasti kebahagiaan akan datang menjelma satu hati nanti, hanya perlu tabah menunggu masa yang telah di tetapkan oleh Allah, Kita manusia hanya mampu merancang selebihnya serahkan ke hadrat Ilahi, kerana sesungguh Dia lebih mengetahui tiap kebaikan & keburukan yang berlaku keatas diri tiap hamba2 nya, "kadang-kadang kita sangka sesuatu itu buruk buat kita, padahal ianya baik bg diri kita & kadang-kadang kita sangka sesuatu itu baik bagi kita, rupa-rupanya itulah yang terburuk bg diri & agama kita, ketahuilah sesungguhnya HANYA Allah yang maha mengetahui". (^_^)

Aku sangat2 menyayanginya, & aku juga tau MUNGKIN dia masih lagi tidak berapa yakin akan diri ku yang sering berubah 'haluan'..hehehe.. aku sering berdoa semoga Allah temukan aku dengan lelaki yang beriman, bertaqwa, berakhlak & bertanggungjawab, andainya dialah yang terbaik buat ku daripada mu ya-Allah, seluas-luas lautanmu aku menerima seadanya dia & berharap hati aku kekal begitu selamanya, tak ada satu pun manusia yang diciptakan-Nya sempurna, aku akan menerima apa saja kelemahanya dan berharap dia juga menerima kelemahan ku yang aku rase lebih banyak daripadanya.... aminn..

buat sayangku Mr. Judin .. this is for ya.. (lagu Siti Nurhaliza)

Betapa ku cinta pada mu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlah ku di hati mu
Walau di mana berada
Ingat ku dalam doa mu

Hiasilah hati
Dengan cinta suci
Selamanya

Bila cinta berbunga
Jadi airmata di jariku

Betapa ku cinta pada mu
Katakanlah kau cinta padaku
Sematkanlah ku di hati mu
Walau di mana berada
Ingat ku dalam doa mu

Gemerlapkan jiwa Semikanlah cinta
Semoga kau dan aku

Akhirnya bersama

Akukan menunggu
Walaupun seribu tahun lagi <<-- yang ini xmo eekk!! pe jadah seribu thn??? huk huk huk



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

++++++++++++

boring + bosan + menyampah + benci + x suke + x best + xde hati + xde perasaan + xde perot + xde jantong + x mau + x payah + x reti + dungu + x gune! + x boleh + x kesah + biarlah + suke2 hati + xde mate hati + xde naluri + berkemungkinan + tah pape + semak...kot + adessss + bole blah + smpi bile? + entah + jd ape? + (-_-) + (x_+) + subhanallah.................


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS